Fant {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Service og reparasjon

 

Har uhellet vært ute eller virker ikke produktet ditt lenger?

Av og til er man uheldig og opplever at produktet ikke fungerer som det skal. Innen 30 dager etter at du har mottatt produktet, vil vi uten diskusjon gi deg nytt produkt eller pengene tilbake. Har det gått mer enn 30 dager følger vi norsk forbrukerkjøpslov og reklamasjonsretten som innebærer at du har 2 eller 5 års reklamasjonsrett.

Her kan du sjekke status på et produkt du har levert inn i en av våre butikker. 

 

Trenger du service eller support?

Vi anbefaler at du først tar direkte kontakt med leverandør for support og veiledning. Du finner informasjon om de enkelte produktgrupper og kontaktinformasjon til våre leverandører i menyen til venstre.

Du er alltid velkommen til å ta med produktet inn til en av våre butikker. Husk kvitteringen.

Normal reparasjonstid er inntil 3 uker. Det kan variere mellom de ulike produktgruppene. Kan du ikke leve uten produktet ditt i den tiden, forhør deg om muligheten for låneprodukt når du er i butikken.

 

Har du trygghetsforsikring?

Det er forsikringsselskapet som avgjør om produktet ditt skal repareres eller om du får nytt produkt. Du følger samme veiledning som for service og reparasjon. Gjelder det mobiltelefon eller nettbrett, ønsker vi at du leverer produktet inn til oss, fremfor selv å sende produktet direkte til vår servicepartner.

Du er selvfølgelig alltid velkommen til å besøke oss i butikken eller til å ta kontakt med oss på kundeservice.

 

undefined undefined undefined undefined undefined undefined undefined undefined