Fant {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Service mobiltelefon, nettbrett og GPS

Virker ikke mobilen din? Får du ikke skrudd på nettbrettet ditt eller mangler du signal på GPS'en?

Fortvil ikke. Hjelpen er rett rundt hjørnet.  

undefined 

Få enkel og rask support

Reklamasjonsretten for mobiltelefoner er fem år. På grunn av en dom i høyesterett er levetiden satt til fire år som betyr at du i praksis kan reklamere i fire år.

De fleste nettbrett og GPS’er har fem års reklamasjonsfrist.

 Søk hjelp: I mange tilfeller kan feil enkelt løses ved å lese brukermanualen eller ved å søke informasjon på produsentens nettside som du finner i oversikten under.

 

Trenger produktet ditt service eller reparasjon?

Du kan enkelt sende inn telefonen eller nettbrettet (Apple, Samsung, Sony, Microsoft, LG) selv, til vår servicepartner.

Klikk på denne linken for å starte registreringen og følg instruksjonene.

Etter registering vil vi sende deg en fraktseddel, slik at du kan levere telefonen eller nettbrettet på nærmeste postkontor.

Ønsker du å levere telefonen inn til oss i stedet, er du selvfølgelig velkommen til det.

Enkelte produkter fikser vi hos oss i Expert, andre produkter sender vi inn til vår servicepartner. Det kan derfor ta inntil 3 uker før du har produktet ditt i retur. Kan du ikke leve uten produktet ditt i den tiden, forhør deg om muligheten for låneprodukt når du er i butikken. Husk å ta med kvitteringen når du tar med produktet inn til oss.

 

Hva bør du tenke på før du leverer inn telefonen din?

Backup: Ta backup av telefonen før du sender eller leverer den inn. Vi kan ikke garantere at dine dine bilde og app’er ligger på telefonen når den kommer i retur. Ønsker du at vi skal ta backup for deg, kan du kjøpe denne tjenesten når du leverer inn produktet.

 

Du er selvfølgelig alltid velkommen til å besøke oss i butikken eller til å ta kontakt med oss på kundeservice.

 

Leverandører mobil og nettbrett

Apple
Sjekk Apple sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport: http://www.apple.com/no/support/

Forbrukersupport telefon: 800 56952

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kjøpskvittering.

Doro
Sjekk Doro sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport:http://www.doro.no/Brukerstotte/

Forbrukersupport telefon: 820 71 787 (Mandag - fredag 08.00-16.00) (kr 13,02 pr min.)

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kjøpskvittering.

Nokia
Sjekk Nokia sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport:http://www.nokia.com/no-no/support/

Andre kontakt punkt på support Nokia finner du her: http://www.nokia.com/no-no/support/kontakt/

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kjøpskvittering.

Samsung
Sjekk Samsung sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport: http://www.samsung.com/no/support/category/mobile/mobiledevice/

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kjøpskvittering.

 

Sony
Sjekk Sony sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport:http://www.sonymobile.com/global-en/support/

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kjøpskvittering.

 

Leverandører GPS

Garmin
Telefonnummer: 815 69 555
WEB: http://www.garmin.com/no/support/

Tomtom
Telefonnummer: 22971714
WEB: http://no.support.tomtom.com/app/answers/list