Fant {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Service PC

Vil ikke datamaskinen din starte? Skriver ikke printeren ut eller har du en blå skjerm på din bærbare?

Fortvil ikke. Hjelpen er rett rundt hjørnet.  

undefined 

Få enkel og rask support

Alle PC’er har fem års reklamasjonsrett. Batterier og ladere har to års reklamasjonsrett.

  •  Søk hjelp: I mange tilfeller kan feil enkelt løses ved å lese brukermanualen eller ved å søke informasjon på produsentens nettside som du finner i oversikten under.

  • Kontakt produsenten: Fant du ikke noen løsning, kontakt produsenten direkte. De kan veilede deg og avgjøre om produktet ditt trenger service eller ikke.

 

Trenger produktet ditt service eller reparasjon?

Fant du ingen løsning via support hos produsenten, ta med produktet ditt inn til en av våre butikker.

Enkelte produkter fikser vi hos oss i Expert, andre produkter sender vi inn til vår servicepartner. Det kan derfor ta inntil 3 uker før du har produktet ditt i retur.

Kan du ikke leve uten produktet ditt i den tiden, forhør deg om muligheten for låneprodukt når du er i butikken. Husk å ta med kvitteringen når du tar med produktet inn til oss.

 

Hva bør du tenke på før du leverer inn en PC?

  • Brukerfeil: Forsikre deg om at feilen ikke skyldes brukerfeil eller programvarefeil da dette ikke dekkes av reklamasjonsretten.

  • Backup: Det kan være at vi trenger å bytte harddisk eller reinstallere maskinen din. All data vil da forsvinne. Har du bilder eller filer du er redd for å miste, er du selv ansvarlig for å ta backup. Ønsker du at vi skal ta backup for deg, kan du kjøpe denne tjenesten når du leverer inn produktet.

  • Windows og annen programvare: Kontroller at du har alle siste versjoner av programvare. Kjør også en virus-scan. Vi anbefaler Norton eller F-secure.

 

Du er selvfølgelig alltid velkommen til å besøke oss i butikken eller til å ta kontakt med oss på kundeservice.

 

Leverandører 

Acer | Apple | Asus | Canon | Creative | Chromecast | D-link | Epson | Gigaset | HP (Hewlett Packard) | Jensen Scandinavia | LaCie | Lexmark | LG | Logitech | Microsoft | Netgear | Point of View | Samsung | SonyMobile tablet | Toshiba | Trust | Western Digital

Acer
Sjekk Acer sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produkt spupport: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/support

Forbrukersupport telefon innenfor garanti tiden: 815 220 25*
Forbrukersupport telefon utenfor garanti tiden: 820 20 030** 

*Samtalene blir belastet for spesialnummer (815 nummer). Vennligst kontakt din teleoperatør for nøyaktige priser.
**Telefontakst: 10,50 kr/min. Mandag - Fredag; 09:00 - 17:00.

Dersom produktet viser seg å ha en mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Apple
Sjekk Apple sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport: http://www.apple.com/no/support/

Forbrukersupport telefon: 800 56 952
Husk at du alltid må ha serienummeret på ditt produkt tilgjengelig.

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!

Asus

Sjekk Asus sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport: http://www.asus.com/no/support/
Forbrukersupport telefon: 23 16 26 82 (mandag - fredag, 09:00-18:00)

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


Canon

Sjekk ut Canon sine supportsider for å få tilgang til brukermanualer og annen produktsupport: http://www.canon.no/support/consumer_products/

Forbrukersupport telefon: 23 50 01 43 (mandag - fredag 09.00-17.00). Prisen per samtale er 0.89 NOK + 0.49 NOK per minutt med en fastlinje med Telenor. Prisen kan variere avhengig av telefonleverandøren. Kontakt din telefonleverandør for å få nøyaktige pris.

Dersom produktet viser seg hå ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


Creative

Sjekk Creative sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://support.creative.com/

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


Chromecast

Sjekk Chromecast sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: https://support.google.com/chromecast/?hl=no#topic=3447927 

Dersom produktet viser seg hå ha en feil/mangel, ta kntakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


D-link

Sjekk D-Link sine support sider for å få tilgang til brukernanual og annen produkt support: http://www.dlink.com/no/nb/support

Forbrukersupport telefon: 820 00 755 (mandag-fredag 09.00-18.00) (NOK 4.36 pr min).

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 

Epson
Sjekk Epson sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www.epson.no/no/no/viewcon/corporatesite/support

Forbrukersupport telefon: 815 35 180 (mandag - fredag 09.00-18.00).

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


Gigaset

Sjekk Gigaset sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www.gigaset.com/no_NO/home/stoette.html

Forbrukersupport telefon: 22 31 08 45 (mandag - fredag 09.00-17.00).

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


HP (Hewlett Packard)

Sjekk HP sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www8.hp.com/no/no/support.html

Forbrukersupport telefon: 23 50 00 89 (Mandag - fredag 09.00-17.00) (vanlig takst).
Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


Jensen Scandinavia

Sjekk Jensen sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www.jensenscandinavia.com/support

Forbrukersupport telefon: 22 32 30 76 (mandag - fredag 08.00-20.00 og lørdag 14.00-18.00) Du kan også kontakte Jensen på e-mail support support@jensenscandinavia.com.

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 


LaCie
Sjekk LaCie sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: https://www.lacie.com/no/index.htm

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering! 

Lexmark
Sjekk Lexmark sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://support.lexmark.com/index?page=productSelection&channel=supportAndDownloads&locale=NO&userlocale=NO_NO

Forbrukersupport telefon 23 16 23 69 (mandag - fredag 09.30-18.00) (vær oppmerksom på at teknisk støtte vil skje på engelsk).
Du kan også kontakte Lexmark på e-mail: Support@lexmark.no

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!

 

LG 
Sjekk LG sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: http://www.lg.com/no/kunde-soette

Forbrukersupport telefon 800 187 40 (mandag - fredag 08.00-18.00).

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Logitech

Sjekk Logitech sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: https://support.logitech.com/no_no/home

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Microsoft

Sjekk Microsoft sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: http://support2.microsoft.com/?ln=no

Micosoft kundeservice telefon: 23 500 500 eller mail: norge@microsoft.com

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Netgear
Sjekk Netgear sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: http://support.netgear.com/

Forbrukersupport telefon 800 12 500 (mandag - fredag 08.00-21.00 og helg 10.00-18.00).

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Point of View
Sjekk Point of View sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www.pointofview-online.com/default2.php?content_id=36

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!

 

Samsung
Sjekk Samsung sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: http://www.samsung.com/no/support/

Forbrukersupport telefon:815 56 480

Dersom produktet viser seg hå ha en feil/mangel, ta kntakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


SonyMobile tablet

Sjekk Sony sine support sider for å få tilgang til brukermanual og annen produkt support: http://www.sonymobile.com/no/support/

Forbrukersupport telefon: 815 00 840. Du kan også ta kontakt pr e-mail:questions.no@support.sonymobile.com
Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!


Toshiba
Sjekk Toshiba sine supportsider for å få tilgang til brukermanual og annen produktsupport: http://www.toshiba.no/services/

Forbrukersupport telefon: 800 57 393 eller du kan kontakte Toshiba via mail SEEVG-OP-KundtjanstNO@sykes.com

Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!

 

Trust
Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!

 

Western Digital
Dersom produktet viser seg å ha en feil/mangel, ta kontakt med nærmeste Expert-butikk for innlevering av ditt produkt til service. Husk kvittering!